Extra’s Implementatie stappenplan

Het A2CAMPUS Implementatie Stappenplan bestaat uit zeven fases:

 

1. Debriefingsfase

Door het stellen van de juiste vragen wordt een duidelijk beeld gerealiseerd wat uw wensen, de mogelijkheden en beperkingen zijn. Uw opleidingsbeleid is daarbij het uitgangspunt.

 

2. Onderzoeksfase

Het analyseren en in kaart brengen van uw e-learningsmogelijkheden, waarbij technsiche en organisatorische randvoorwaarden zijn meegenomen in het onderzoek.

 

3. Begeleidingsfase

Samen met u stellen wij een projectorganisatie op dat bestaat uit een projectteam en een stuurgroep om A2CAMPUS soepel te laten implementeren in uw organisatie.

 

4. Ondersteuningsfase

De projectmanager van A2CAMPUS zorgt er samen met de ICT-verantwoordelijke van uw organisatie voor dat de technische implementatie soepel verloopt. Te denken valt aan de benodigde koppelingen met uw intranet, personeelssystemen, of aanbieders van content.

 

5. Implementatie- en communicatiefase

Tijdens het traject geven wij tips hoe uw teammanagers en medewerkers geïnformeerd kunnen worden over hoe men online kan leren. Hiervoor wordt een plan opgesteld zodat duidelijk is wie, wat, wanneer, waarover wordt geïnformeerd.

 

6. Begeleiding en ondersteuning na oplevering

A2CAMPUS traint teammanagers en medewerkers voor een optimaal gebruik van het LMS. Ook staan wij voor u klaar om vragen te beantwoorden en knelpunten op te lossen. Hiervoor sluiten wij een Service Level Agreement (SLA) af, zodat u verzekerd bent van goede afspraken na oplevering.

 

7. Doorontwikkeling

Updates van A2CAMPUS worden eerst met uw organisatie en leveranciers besproken. Door het organiseren van gebruikersdagen in samenwerking met andere gebruikers heeft u de zekerheid dat maximale inspanning wordt gerealiseerd om A2CAMPUS up-to-date te houden.

Wilt u meer weten
over A2Campus?

Vraag gratis
een demo aan!

Back to Top